به گزارش ایرنا از استانداری سید مناف هاشمی شامگاه یکشنبه در مراسم روز جهانی کار و کارگر در شرکت پگاه گرگان اظهار کرد: کارگران ایرانی با تاسی از آموزه های دینی مبنی بر قداست کار و لزوم تلاش در عرصه های مختلف تولیدی؛ کشور را در رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی یاری می کنند.
وی با بیان اینکه در گذشته کشاورزی محور توسعه گلستان بود، یادآور شد: اکنون برای شتاب بخشی در توسعه استان حوزه‌های گردشگری، صنعت، معدن و تجارت هم در دستور کار است.
وی جایگاه گلستان را از لحاظ اقتصادی در رتبه بیست و دوم کشور دانست و تصریح کرد: با تلاش‌هایی که در 6 ماه اخیر انجام شد، استان در بخش پرداخت وام به واحدهای تولیدی در رتبه پنجم کشور قرار گرفت و امسال هدفگذاری اعطای 10هزار میلیارد ریال تسهیلات است.
استاندار گلستان به سهمیه ایجاد اشتغال 21هزار نفری در سال97 نیز اشاره کرد و افزود: برنامه استان 30 هزار شغل برای امسال و بیشتر از تعهد اعلامی است.
وی همچنین با اشاره به اینکه دولت در سال گذشته 2هزار و 40 میلیارد ریال کمک بلاعوض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان داشت، افزود: 660 میلیارد ریال این رقم به دهیاری‌ها پرداخت شد تا عقب ماندگی‌های حوزه خود را پیگیری و رفع کنند.
11 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.