به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ عبادالله عبدالهی روز پنجشنبه در آئین بارگیری سکوی فاز 22 پارس جنوبی در شرکت صنایع دریایی ایران(صدرا) افزود: این شرکت با اجرای پروژه های متعدد نقش مهمی در ایجاد اشتغال ایفا کرده است.
وی بیان کرد: امروز 200 هزار نفر بطور مستقیم و یک میلیون نفر بصورت غیرمستقیم در زیر مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا فعالیت دارند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یادآور شد: همه حقوق و مزایای کارکنان این مجموعه تا پایان سال جاری به آنها پرداخت می شود.
عبدالهی ادامه داد: در زمان حاضر امکان ایجاد 30 هزار فرصت شغلی در شرکت صدرای بوشهر وجود دارد.
وی اظهار کرد: از مجموع 10 سکوی فازهای پارس جنوبی که در شرکت صدرا ساخته می شود نخستین سکو امروز بارگیری و 9 سکوی دیگر با 85 درصد پیشرفت فیزیکی درسال 97 بارگیری می شوند.
عبدالهی ادامه داد: با نصب 10 سکوی پارس جنوبی روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز از میدان گازی پارس جنوبی استحصال و به پالایشگاه منتقل می شود.
وی در خصوص پروژه های جدید صدرا پس از ساخت 10 سکوی یاد شده گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان این شرکت، گرفتن کارهای جدید در قالب نشست های مختلفی با معاون اول رئیس جمهور، وزیران نفت و صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری است.
عبداللهی ادامه داد: انتظار می رود با پیگیری مسئولان استان، شرکت صدرای بوشهر پس از ساخت سکو های پارس جنوبی فعالیت خود را در اجرای پروژه های بزرگ و جدید آغاز کند.
7212/6047**1352
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.