سیدجواد حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سفر بهره برداری از سه طرح شاخص فولاد جوین سبزوار، فولاد خراسان نیشابور و کارخانه شیشه فلوت کاویان فریمان با حضور رئیس جمهوری آغاز می شود.
وی تصریح کرد: دیگر طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئوکنفرانسی در 13 حوزه و منطقه خراسان رضوی به بهره برداری خواهد رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در سفر رئیس جمهوری چند طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریال در استان گلنگ زنی می شود.
حسینی با اشاره به تلاش برای جذب اعتبارات مناسب برای استان، گفت: در سفر قبل رئیس جمهوری به خراسان رضوی 7 هزار و 500 میلیارد ریال تعهد هیات دولت به استان بود که پس از سفر، رقم اختصاصی به 21 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
سفر 2 روزه رئیس جمهوری به خراسان رضوی در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته با ورود دکتر روحانی به شهرستان سبزوار آغاز می شود که پس از دیدار با مردم سبزوار و سخنرانی در جمع آنان، مجتمع فولاد جوین را افتتاح کرده و سپس با سفر به نیشابور و دیدار با مردم این شهرستان، واحد صنعتی فولاد نیشابور را افتتاح خواهد کرد.
در ادامه این سفر، دکتر روحانی پس از تشرف به بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) در نشستی با نخبگان استان خراسان رضوی شرکت خواهد کرد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.