علیرضا رشیدیان عصر جمعه در حاشیه دیدار تیمهای لیگ برتری فوتبال پدیده خراسان و مشکی پوشان خراسان در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزش در امر سلامت، هویت اجتماعی و کاهش آسیبهای اجتماعی نقش مهمی دارد و ما به عنوان دستگاههای دولتی موظفیم هماهنگی بین نهادهای اقتصادی و نهادهای اجتماعی و عمومی را در این زمینه ایجاد کنیم.
وی به نقش اجتماعی صنعت در حمایت از ورزش نیز اشاره و بیان کرد: بطور مثال در شهرستان خواف یک واحد تولید فولاد در گذشته با تولید 900 هزار تن کنسانتره فعال بود و اینک یک مجموعه فولادی در خواف دایر است که علاوه بر کنسانتره، گندله هم تولید می کند و این یعنی ثروت و ارزش افزوده که می تواند از ورزش نیز در کنار فعالیتهای خود حمایت کند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: واحدهای صنعتی می توانند بخشی از درآمدشان را برای کمک و حمایت از ورزش استان اختصاص دهند و بدین طریق می توانند رسالت اجتماعی خود را نیز ایفا کنند.
وی همچنین گفت: تیمهای فوتبال مشکی پوشان و پدیده خراسان هر دو دارای ارزش و اهمیت هستند و فوتبال استان را نمایندگی می کنند. این دو تیم می توانند جوانان با استعداد خراسان رضوی را شناسایی و ارتقا دهند.
رشیدیان همچنین اظهار کرد: خوشحالم که امروز توفیق تماشای بازی شهرآورد دو تیم فوتبال مشهدی را داشتم و چه خوب بود که این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) انجام می شد. امیدوارم دیدار برگشت این شهرآورد با آماده شدن زمین ورزشگاه امام رضا در آن مکان برگزار شود تا جوانان مشهدی بتوانند در شهر خود بازی دو تیم را تماشا کنند.
بازی دو تیم پدیده خراسان و مشکی پوشان دیار خراسان عصر امروز در ورزشگاه ثامن مشهد با نتیجه دو و بر صفر به نفع پدیده پایان یافت.
خبرنگاران: حسین عباسی/ مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.