به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد علم الهدی، چهارشنبه در اجتماع منتظران ظهور در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی افزود: از زمان پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام تا به امروز که این نظام با نشیب و فرازهای زیادی مواجه بوده، اثر انگشت غیبی امام زمان (عج) را شاهد بوده ایم.
وی ادامه داد: آثار و برکات حضرت قائم (عج) در جای جای این انقلاب به چشم می خورد، لذا هرچه پیشتر می رویم، نظام ما محکم تر و اقتدار ما در مقابل دشمنان بیشتر می شود.
وی بیان کرد: ما امروز در غیبت و فراق امام زمان (عج) همچون یعقوب (ع) که به دنبال یوسف خود بود در حال جست و جوی گمشده خود از طریق شهود، شناخت و حس کردن هستیم.
علم الهدی با بیان اینکه تعجیل ظهور امام زمان دعای همه مسلمانان جهان است، گفت: شما منتظران ظهور امروز با چشمان گریان در این اجتماع حضور یافته و 'یا مهدی' را زمزمه کردید و یقینا این دلدادگی شما ارزشمند بوده و مطمئن باشید که آقا با شما و در میان شما بوده است.
اجتماع منتظران ظهور مهدی صبح امروز با حضور هزاران نفر از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد و پس از آن اجتماع کنندگان به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کرده و در رواق امام خمینی (ره) گرد هم آمدند.
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.