حمید عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دوره از مسابقات با شرکت 11 تیم از ورزشکاران وزارت ارتباطات، سازمانها و شرکتهای تابعه و تعداد 436 ورزشکار به تفکیک 234 ورزشکار مرد و 182 نفر از بانوان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال چهارمین دوره المپیاد بانوان و پنجمین دوره المپیاد مردان برگزار می شود، افزود: تعداد شرکت کنندگان این دوره نسبت به دوره پیشین این مسابقات در سال گذشته، 10 درصد افزایش دارد.
وی گفت: چهارمین دوره المپیاد ویژه بانوان از چهارم اردیبهشت ماه با پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز می شود و ورزشکاران بانو در رشته های آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی باهم به رقابت می پردازند.
عباسی ادامه داد: پنجمین دوره المپیاد مردان نیز از 16 اردیبهشت ماه در رشته های آمادگی جسمانی، والیبال، بدمینتون و دارت آغاز می شود.
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی پیام اظهار کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، ایجاد انگیزه در میان کارکنان وزارت ارتباطات و سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی است و ورزشکاران با تاکید بر روحیات پهلوانی در راستای قهرمانی در مسابقات حضور می یابند.
وی افزود: همچنین با توجه به شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، تمامی ورزشکاران حضار در این المپیاد و همراهان تیم ها از البسه و تولیدات داخلی استفاده می کنند.
5132/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.