خلیل الله کاظمی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در 48 ساعت گذشته در کمپ غدیر و مراکز اسکان موقت پذیرش شده اند.
وی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی بیش از 2 هزار عدد اقلام فرهنگی و نقشه گردشگری مشهد در ایستگاه های استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد بین زائران و مسافران توزیع شده است.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد ادامه داد: 26 پایگاه راهنمای زائر نیز در سطح شهر فعال است و تا کنون به حدود 30 هزار نفر در این پایگاه ها خدمت رسانی شده است.
کاظمی افزود : همچنین در روز اول فروردین 13 هزار و 265 نمایش خیابانی، جشن‌های آیینی، نمایشگاه های مختلف و مسابقات فرهنگی در سطح شهر اجرا شده است.
وی ادامه داد : همچنین پس از اعلام عنوان شعار سال 'حمایت از کالای ایرانی' توسط مقام معظم رهبری، این شعار بر روی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر بازتاب داده شد.
در آستانه نوروز امسال، 86 نماد گل در سطح شهر مشهد طراحی و نصب شده، 13 میلیون بوته گل در سطح شهر کاشته شده و بیش از 110 نماد و اثر هنری نیز در ایام نوروز به نمایش درآمده است.
چهار میلیون و 108 هزار و 197 مسافر در بازه زمانی 24 اسفند پارسال تا اول فروردین جاری از مبادی ورودی مختلف وارد استان خراسان رضوی شده اند.
از این تعداد 2 میلیون و 468 هزار و 78 نفر با 5 درصد رشد نسبت به پارسال وارد مشهد شده اند.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.