امام جمعه شهرستان ماکو گفت: حمایت واستفاده ازتولیدات داخلی برای کشور امنیت اقتصادی بدنیال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو تحقق شعار سال ۹۷ را باهمکاری دولت مردان، اقشار مختلف مردم و تولیدکنندگان عملی دانست و گفت: این سه اصل باید همانند مثلث، زوایای مساوی و هماهنگی داشته باشند تا زمینه‌ساز  شکوفایی حمایت از کالای ایرانی گردند.

حجت الاسلام رنجبری اضافه کرد: اعتماد به تولید کنندگان، صنعتگران،  دانشمندان زمینه ساز شکوفایی آنها می شود و در نتیجه کالا و اجناس در شان مردم خواهیم داشت و در نتیجه، حمایت از کالای ایرانی خود به خود تحقق خواهد یافت.

وی  بر نامگذاری سال ۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری یک امر نمادین و تئوری نبوده بلکه این نامگذاری به عنوان خط مشی کلی نظام در یک سال آینده خود است.

حجت الاسلام رنجبری  تاکید کرد: اگر می خواهیم تحقق شعار سال را شاهد باشیم باید موانع را مورد تحلیل قرار داده و در راستای از بین بردن آنها تلاش مضاعف صورت گیرد.

امام جمعه با اشاره به اینکه کیفیت اجناس ایرانی قابل رقابت با همتای خارجی خود است خاطر نشان کرد: هستند تعداد معدودی از اجناس که کیفیت نچندان خوبی دارند ولی نباید تمامی کالاهای تولیدی در کشور را بی کیفیت  دانست.

حجت الاسلام رنجبری در نگاهی کوتاه و تحلیلی به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در هفته ای که گذشت گفت: ملت مسلمان ایران همیشه از مسلمانان سراسر جهان حمایت خواهد کرد و بی‌شک مبارزه و مقاومت در برابر آنها تنها نسخه شفاف بخش بر جراحات وارده به اسلام است.

وی در ادامه خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشمند والامقام هسته ای ادامه داد: باید وجدان عمومی دنیا از خواب بیدار شده و کشورهای تروریسم و حامی تروریسم را بشناسند.

امام جمعه ماکو گفت: علم و تکنولوژی هسته‌ای در ایران بومی شده است و کوردلان هرچقدر بخواهند این تکنولوژی را از ایران بگیرند، نخواهند توانست افکار صلح‌آمیز ایرانی را مورد تمسخر قرار دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.