علیرضا رشیدیان روز دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از میزبانی شایسته مسافران و زائران توسط خراسانیان نیز تقدیر و بیان کرد: مشارکت موثر بخش خصوصی در حوزه های مختلف به ویژه ارائه تخفیف 70 درصدی هتلهای استان، همکاری و فعالیت شایسته شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی و نیز کمیته های 12 گانه ستاد خدمات سفر از نکات قوت در عملکرد نوروز امسال هستند.
وی افزود: نوروز امسال در زمینه ایجاد نشاط و شادی، اقدامات و برنامه های بسیار خوبی اجرا شد که توام با حفظ و رعایت شان زیارتی مشهد بود که شایسته تقدیر و تداوم است.
استاندار خراسان رضوی برآورد میزبانی و تامین مایحتاج را در این استان برای 10 میلیون زائر و مسافر نوروزی ذکر و بیان کرد: با این وجود شاهد سفر 14.8 میلیون مسافر نوروزی به خراسان رضوی بودیم که با هیچگونه مشکل و کمبودی در زمینه کیفیت و کمیت ارائه خدمات مواجه نشدند.
وی ادامه داد: ایجاد 'پنجره واحد خدمت رسانی' همراه افزایش کیفیت خدمات، مقصود و محور اصلی برنامه ریزیها برای میزبانی در نوروز امسال بود. این مهم به شایستگی و در حد مطلوب محقق شد و امید می رود همین روند در سالهای آینده نیز تداوم یابد.
رشیدیان گفت: با وجود گرانی حباب گونه و کاذب قیمت دلار و تصور برخی مبنی بر کاهش میزان مسافرت مردم، با همدلی مسئولان و کاهش بهای خدمات شاهد حضور بیش از انتظار مسافران و نیز ایجاد خاطره خوش و به یادماندنی برای آنان در خراسان رضوی بوده ایم.
وی افزود: در لحظه تحویل سال نو افزون بر دو میلیون نفر در صحنهای حرم مطهر امام رضا(ع) و خیابانهای اطراف آن در مشهد حضور یافتند. با اقدامات و برنامه ریزیهای مناسب در دو زمان سال تحویل و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم رضوی شاهد ترافیک روان در مسیرها بودیم.
استاندار خراسان رضوی همچنین به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به 'سال حمایت از کالای ایرانی' اشاره و بیان کرد: گردشگری و خدمات ارائه شده در آن نیز بگونه ای کالای داخلی محسوب می شود. این نامگذاری که در حقیقت فراتر از دستگاههای اجرایی است و همه قوا و ملت ایران را مورد نظر دارد با همدلی و مشارکت در حمایت از کالای داخلی محقق می شود.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.