سردار حسین اشتری عصر جمعه در سفر به تایباد و دیدار با خانواده های نیروهای هنگ مرزبانی این شهرستان افزود: حرکت کردن در مسیر سبز شهدا هم طولانی است و هم نورانی لذا برای عبور از این مسیر و رسیدن به کمالات باید پیچ و خمهای زیادی را رد کرد.
وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس نشان دادند برای حفظ آب، خاک و حیثیت نظام و انقلاب اسلامی حتی جان خود را فدا می کنند. نباید فراموش کنیم امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت و فداکاری شهدا، رزمندگان و حانبازان دوران دفاع مقدس است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا به قله انسانیت رسیده و شیرینترین پاداش الهی را چشیدند. بر همگی ما لازم و واجب است از راه و درس شهدا برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری پاسداری و حراست کنیم.
وی افزود: شهدا به ما و آیندگان نشان دادند چگونه ممکن است با از خودگذشتگی مسیر زندگی را تغییر داد و چرا باید همچون شمع سوخت تا پرچم هدایت برافراشته شود. شهدا بر گردن همه ما حق دارند بنابراین مسئولاین و مردم هرگز نباید ایثارگریهای شهدا را فراموش کنند.
دیدار با سران طوایف اهل سنت شهرستانهای تایباد و تربت جام و بازدید از مرز دوغارون دیگر برنامه های سفر یک روزه فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به شهرستان تایباد بود.
تایباد 114 شهید شیعه و اهل سنت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. مرکز این شهرستان مرزی در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز با کشور افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در حوزه شهرستان تایباد است.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.