به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز سه شنبه در دیدار نوروزی با مسئولان شهرستان درمیان افزود: اگر در کشور فرهنگ خرید کالای تولید داخل ترویج شود بسیاری از مشکلات عمده جامعه نیز رفع می شود و مسئولان با همراهی و حمایت مردم تلاش کنند دغدغه رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از خرید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال رفع شود.
وی بیان کرد: بدون شک تلاش جدی مسئولان برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و خرید کالای ایرانی از سوی مردم زمینه تحقق شعار امسال را هموارتر می کند.
وی گفت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی انتخاب شده که این شعار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برای رونق تولید و اشتغال در جامعه است.
فرماندار درمیان از مسئولان شهرستان خواست در سال جدید با انگیزه بیشتری در راستای حل و پیگیری مشکلات مردم تلاش کنند چرا که گره گشایی از کار مردم شاخص ترین کاری است که در دین مبین اسلام به آن توصیه شده است.
وی همچنین استقبال مسافران نوروزی از ظرفیت های گردشگری درمیان را خوب ارزیابی کرد و گفت: شهرستان در زمینه گردشگری ظرفیت های فراوانی دارد که باید در مسیر توسعه و معرفی این ظرفیت ها تلاش بیشتری انجام شود.
بشیری زاده بیان کرد: ایام باقی مانده تعطیلات نوروز فرصتی تکرار نشدنی برای معرفی ظرفیت های شهرستان است که باید با تمرکز بر روی این موضوع درمیان را به خوبی برای گردشگران معرفی کنیم.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.