دبیر جشنواره ملی خانه دوست در این مراسم گفت: موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی با هدف ترویج بیان هنرمندانه و خلاقانه در موضوع زیارت اقدام به طراحی و اجرای پنج دوره جشنواره ملی عکس با عنوان 'خانه دوست' کرده است.
کیارنگ علایی افزود: هفت عکاس برگزیده از سوی داوران پنجمین دوره این جشنواره شامل 'نفرات نخست تا سوم بخش حرفه ای، نفرات نخست تا سوم بخش عکاسی با تلفن همراه و عکاس برگزیده بخش معماری اماکن اسلامی' در مراسم امروز معرفی و از آنان تجلیل شد.
وی ادامه داد: کتاب آثار پنجمین جشنواره ملی خانه دوست نیز چاپ و منتشر شده است. این کتاب دربرگیرنده آثار عکاسان سراسر ایران برای این جشنواره است که بطور رسمی در بازار کتاب نیز عرضه می شود. در چارچوب پنجمین جشنواره ملی خانه دوست 17 هزار و 126 قطعه عکس 2 هزار عکاس از سراسر ایران دریافت شد.
دبیر پنجمین جشنواره ملی عکس خانه دوست گفت: نمایشگاهی از 111 عکس منتخب این دوره جشنواره از امروز تا 17 اسفند جاری در محل نگارخانه رضوان مشهد برپا شده و پذیرای عموم علاقه مندان است.
طی این مراسم از پنج عکاس پیشکسوت زیارتی مشهد شامل 'حمید عربلین، امیرحسین صفرلی، محمد ناصری مهر، حسن توکلی و فرامرز عامل بردبار' نیز تجلیل به عمل آمد.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.