رضا رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران مزبور در سنین مختلف بوده و این هیات هیچ محدودیتی برای پذیرش ورزشکاران در سنین مختلف ندارد.
وی اظهار کرد: 28 پیست موتورسواری و خودروسواری در خراسان رضوی فعال است اما آشنایی عموم مردم و علاقه مندان به این رشته از پیست های مزبور اندک است و نیازمند همیاری رسانه ها برای معرفی پیست ها هستیم.
وی گفت: این پیست ها روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته آماده پذیرش ورزشکاران می باشد و فقط کسانی که عضو هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان رضوی هستند، می توانند از این پیست ها استفاده کنند.
رمضانی افزود: این رشته ورزشی از جمله رشته هایی است که زنان و مردان می توانند با هم در آن شرکت کنند.
وی با اشاره به استاندارد بودن امکانات ورزشی این هیات اظهار کرد: پیست های موتورسواری و خودروسواری این هیات در حد استانداردهای بومی منطقه است اما با استانداردهای جهانی فاصله دارد.
وی گفت: یکی از مواردی که می تواند حضور در پیست ها را برای نوجوانان و جوانان علاقه مند به موتورسواری یا خودرو سواری بیشتر کند، تجهیز پیست ها و ایجاد امکانات رفاهی بیشتر در آنها با حمایت شهرداری هاست.
رمضانی با بیان اینکه دولت بودجه لازم را برای تجهیز پیست های ورزشی ندارد، افزود: شهرداریها می توانند با مجهز کردن پیست ها و حمایت از این بخش، هم هزینه های شهری را کاهش دهند و هم به جذب بیشتر جوانان به این هیات کمک کنند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.