مسلم حاجی مزدرانی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اجرای این طرح با هدف تأمین نور استاندارد خیابان اصلی شهرستان از میدان پوئینک تا میدان ولی عصر(عج) به طول سه و نیم کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام می شود.
وی گفت: پیش از این، روشنایی این معبر در اختیار شهرداری ورامین بود که با آغاز عملیات بهسازی بلوار اصلی ورامین – تهران از سوی شهرداری، عملیات تعویض تیرهای چراغ برق و جایگزینی تیرهای استاندارد آغاز شد.
وی بیان کرد: مهمترین مشکلات شهرستان ورامین در حوزه راه، تاریکی مطلق کمربندی ورامین - پیشوا، حدفاصل میدان ولی عصر(عج) تا میدان بسیج است که با توجه به قرار گرفتن چندین روستا از شمال و جنوب این راه و تردد تعداد زیادی خودرو در این محور، این تاریکی باعث بروز تصادفات منجر به فوت و جرح بسیاری می شود.
حاجی مزدرانی بیان کرد: مقدمات رفع تاریکی این محور فراهم شده و در صورت مشارکت شهرداری ورامین، تا پیش از پایان امسال، کار تأمین روشنایی این محور که سال ها مردم این شهرستان در انتظار آن بودند، انجام می شود.
محدوده طولی شهر ورامین از شهرستان قرچک تا شهرستان پیشوا حدود 12 کیلومتر است که تأمین بخشی از روشنایی این مسیر بر عهده شهرداری ورامین بوده که با اجرای طرح بهسازی، روشنایی معابر به طور کامل به اداره برق منتقل می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سیدحسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.