علی امیدبخش، شنبه در حاشیه بهره برداری این طرحها به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک واحد صنایع چوب با تولید انواع مصنوعات چوبی با ظرفیت سالانه 15 هزار عدد مصنوعات چوبی و سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال و اشتغالزایی 25 نفر به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: همچنین بهره برداری از یک واحد تولید انواع شیرینی خانگی با ظرفیت سالانه 500 تن با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال و اشتغال 34 نفر آغاز شد و مرکز اسقاط خودروهای فرسوده با ظرفیت 60 هزار دستگاه در سال با حجم سرمایه گذاری 14 میلیارد ریال و میزان اشتغال 23 نفر به بهره برداری رسید.
امیدبخش افزود: در 9 ماه نخست امسال 35 فقره جواز تأسیس و طرح توسعه صنعتی با سرمایه ‌گذاری 9 هزار میلیارد ریال در سبزوار صادر شده است که پیش بینی می شود با اجرای این طرح ها برای 6 هزار نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد شود.

* آغاز ساخت دومین باغ موزه دفاع مقدس غیرمرکز استانی کشور در سبزوار
معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار نیز در آیین کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس این شهرستان گفت: این باغ موزه در گستره پنج هکتار ساخته می شود که عملیات اجرایی آن در مرحله نخست با یک هکتار و اعتباری بیش از 2.5 میلیارد ریال در محل بوستان شهدای گمنام آغاز شد.
مرتضی احمدی افزود: باغ موزه دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس به عنوان دومین شهر غیرمرکز استانی کشور بعد از خرمشهر، در سبزوار وارد مرحله عملیاتی شده است.
وی اظهار کرد: همچنین از سامانه تاکسی اینترنتی با مشارکت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و تاکسی بی سیم در سبزوار رونمایی شد.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.