به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این دوهفته نامه که امروز در دکه روزنامه فروشی های استان جای گرفت، خبر از بهره برداری 73 پروژه عمرانی در تربت حیدریه، برگزاری یادواره سردار شهید محمدرضا یوسفیان در مه ولات، 154 میلیارد ریال پروژه افتتاحی در رشتخوار و بهره برداری از 67 طرح در خواف داده تا بخش کوچکی از خدمات دولت اسلامی را به شهروندان معرفی کند.
اما در عین حال این نشریه عنوان 'درخواست زیرمیزی از سرمایه گذار جمعه بازار خودرو را برای تیتر نخست خود برگزیده و اعلام داشته است: با کارشکنی جز فراری دادن سرمایه گذار اشتغال ایجاد نمی شود.'
نوید خراسان در گزارشی به انعکاس دل نوشته های سرمایه گذاری پرداخته که از پنج سال قبل قصد سرمایه گذاری برای ایجاد جمعه بازار خودرو را در این شهر داشته اما با مشکلات عدیده مواجه شده است.
در این شمار نشریه همچنین درخواست محمدرضا سالار مقدم مدیر مسوول و صاحب امتیاز نشریه نوید خراسان در جلسه صبحانه کاری به میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی از فرماندار تربت حیدریه مبنی بر اعمال جریمه نقدی برای مدیران بی نظم که دیر وارد جلسات می شوند و نیز واریز مبلغ دریافتی به حساب موسسات خیریه، انتشار یافته است.
شکاف نسلها یا شناخت نسلها، عنوان مقاله ای به قلم ابوالقاسم عابدین پور است که در ستون مدیر مسوول به چشم می خورد و در این دست نوشته عابدین پور به موضوع ضرورت شناخت جوانان از سوی مسوولان پرداخته است.
جمعی از شهروندان در گفتگو با نوید خراسان: آیا زمان نو کردن اتوبوسهای درون شهری تربت حیدریه فرا نرسیده است، نامه سرگشاده به وزیر بهداشت و نماینده رشتخوار: با تجهیز درمانگاه احمدآباد آستانه جان صدها نفر را نجات دهید، 28 تصادف دستاورد غافلگیر شدن مسوولان تربت حیدریه و بزرگنمایی جایگاه مدیران دون شان روابط عمومی ها است، از دیگر مطالب این شماره نشریه نوید خراسان است.
هفته نامه نوید خراسان نشریه خبری، تحلیلی،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به مدیر مسوولی و صاحب امتیازی محمد رضا سالار مقدم نشریه ای منطقه ای با بیش از 15 سال فعالیت است که به شمارگان پنج هزار نسخه منتشر می شود.
در شهرستان تربت حیدریه پنج نشریه محلی، یک نشریه داخلی، 2 خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و نیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین 2 پایگاه خبری فعال هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.