به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر روزسه شنبه به نقل از سرهنگ حمید خرمدل در همایش روز بسیج کارمندان افزود: امروز در درون کشور افرادی برای این مرز و بوم و مردم زحمت می کشند همچنان که در بیرون از مرز مستشارانی هستند که ازناموس این کشور دفاع و مجاهدت می کنند.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ازسال 57 تاکنون درگیر مجاهدتهای تمام نشدنی است و امروز نیز راهبرد و تاکتیک دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد.
وی، تخریب علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی را از توطئه های دشمن معرفی کرد و گفت: این تخریب در داخل و خارج کشور درحال انجام است، باید مراقب باشیم در بازی آنها قرار نگیریم.
خرمدل اظهار کرد: بتازگی در شبکه های اجتماعی مباحثی درباره چینش کابینه توسط رهبر معظم انقلاب مطرح می شود این درحالی است که ایشان هیچوقت دخالتی در این زمینه نمی کنند و از اول انقلاب رسم بوده در انتخاب برخی از وزیران با ولی فقیه مشورت می شود.
وی تخریب نهادهای انقلابی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از جمله دیگر دسیسه های دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن موضوع دخالت های سپاه در مسائل اقتصادی را مطرح می کند، این درحالی است که سپاه به واسطه طرح هایی که برای دولت انجام داده نزدیک به 25 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.
وی با تاکید براینکه سپاه همیشه خود را کمک کار دولت معرفی می کند گفت: این دولت متعلق به این نظام و در حال خدمت برای نظام است، اگر سپاه این کار را انجام می دهد برای حفظ انقلاب و این آب و خاک و مردم است.
خرمدل اضافه کرد: بسیاری از سرداران سپاه در سوریه سر خود را برای دفاع از اسلام، انقلاب، حراست و صیانت از این آب و خاک داده اند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.