غلامرضا عزار شنبه به مناسبت دهه فجر در دیدار خانواده معزز شهدا وایثارگران با مسوولان اظهارکرد : شهدا در سخت ترین بزنگاه ها با رشادت ها و جان فشانی های خود مملکت را بیمه نموده و با آسمانی شدنشان به زمینیان ارج و قرب بخشیدند.
فرماندار مه ولات نیز در این دیدارها عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان را مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران عنوان و تصریح کرد: همه باید قدردان خون مطهر و مقدس شهدا باشیم و یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردیهای شهیدان را گرامی بداریم.
مسعود رنجبر با اشاره به هجمه های دشمنان انقلاب به ارزش های اسلامی افزود: لازم است تا فرهنگ ایثار، گذشت و فداکاری در بین جوانان نهادینه شود و اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان و نوجوانان با شرایط دوران جنگ و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شوند.
فرماندار مه ولات با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشت گرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.
در این دیدارها از خانواده معزز شهیدان نظیف؛ رحیمی و جانباز 25 درصد محمد نیک بخت بازدید به عمل آمد ومسئولین شهرستان قول بر طرف کردن مشکلات پیش روی به خانواده ها معزز شهدا داده شد.
گفتنی است شهرستان مه ولات 5 سردار و 142 شهید؛271جانباز و15 آزاده دارد
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.