به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهدا در خصوص مساله اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اظهار کرد: اشتغال فرزندان شهدا با استخدام آنها در ادارات دولتی، موضوعی متفاوت است.
وی ادامه داد: استخدام های دولتی فقط از طریق آزمون انجام می شود و به غیر از این طریق در هیچ یک از ادارات اجازه استخدام وجود ندارد.
خدابخش با اشاره به سهمیه 25 درصدی خانواده شهدا و جانبازان در استخدام های دولتی، گفت: اگر در ادارات دولتی اجازه استخدام صادر شود، اولویت جذب با فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی تاکید کرد: معتقدم نباید منتظر استخدام های دولتی بود و ضروری است نسبت به اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش های مختلف خصوصی و غیر دولتی توجه کرد.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حوزه گردشگری نیز فرصت اشتغال وجود دارد و جوانان از این ظرفیت نیز می توانند بهره مند شوند.
وی همچنین در خصوص دیدارهای عمومی مدیران دولتی گفت: این موضوع به همه ادارات استان ابلاغ شده و مدیران موظف شده اند در هفته یک روز مشخص به مدت دو ساعت از وقت خود را به دیدار های عمومی اختصاص دهند و این وقت و زمان باید ثابت باشد و اطلاع رسانی شود.
به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیش از 10 هزار شهید، 32 هزار جانباز و 9 هزار آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.