محمدرضا پهلوان نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها در بخشهای عمران و مقاوم سازی بافتهای شهری و روستایی، زیربنایی، بهداشت و درمان، آبرسانی و گازرسانی، راهسازی و طرح های نوین آبیاری کشاورزی است.
وی از طرحهای دهه فجر در خواف را آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 31 روستا با اعتبار 260 میلیارد ریال برشمرد و گفت: بهره برداری از هشت طرح کارآفرینی با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرحهای این شهرستان است که از ناحیه آنها برای 25 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.
فرماندار خواف اضافه کرد: سه طرح در بخش بهداشت و درمان در مجموع با اعتبار 25 میلیارد ریال و 27 طرح نیز در بخش عمران شهری و روستایی با اعتبار 105 میلیارد ریال در دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
پهلوان نژاد گفت: بهره برداری از سه طرح برق رسانی با مجموع اعتبار 20 میلیارد ریال و اعطای تسهیلات مقاوم سازی بافتهای شهری و روستایی به مبلغ یک میلیارد ریال از دیگر طرح ها است.
وی گفت: همچنین 84 میلیارد ریال طرح در بخشهای خدمات شهری و روستایی، طرح های نوین آبیاری تحت فشار در بخشهای خدماتی و زیربنایی در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری می رسد.
مرکز شهرستان 140 هزار نفری خواف در 267 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
شهرستان خواف شامل چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی و 96 روستا است و 65 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
این شهرستان 123 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7545/2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.