اسد قاسمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دهها پروژه در زمینه های مختلف عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، خدماتی و درمانی در شهرستان ملکشاهی در دست اجراست، اظهار کرد: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی و آموزشی 20 پروژه در بخش های مختلف آماده بهره برداری است.
وی تاکید کرد: بهره برداری از چهار خانه بهداشت روستایی و مرکز فوریت های پزشکی ترشابه ، احداث 2 واحد آموزشی ، واگذاری 16 واحد مسکن برای مددجویان ، ایجاد سه کارگاه تولیدی و یک واحد پرورش شترمرغ بخشی از این پروژه است که به بهره برداری خواهند رسید.
فرماندار ملکشاهی همچنین به پروژه های گازرسانی روستایی اشاره کرد و یادآور شد: عملیات گازرسانی به 18 روستای این شهرستان در دست اجراست که تا نیمه اول سال آینده 100 درصد مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.
قاسمی افزود: مهمترین پروژه شهرستان موضوع انتقال آب از سد ایلام به شهرهای ارکواز ، دلگشا ، مهر و روستاهای مسیر است که در دهه فجر پروژه ایستگاه پمپاژ شماره 2 اما و احداث خط انتقال برق فشار قوی این پروژه با اعتبار 79 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام شامل 2 بخش گچی و مرکزی ، سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر و سه دهستان کبیرکوه، شوهان و چمزی با 26 روستا است.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.