به گزارش ایرنا ، مسعود رنجبردر جلسه شورای اداری بخش شادمهر اظهار کرد: اینکه در برخی از تربیون های رسمی مدام گفته شود ناکارآمدی؛ ازسوی دشمنان این ناکارآمدی به سوی ناکارآمد بودن نظام سوق داده خواهد شد لذا همه افراد و تشکیلات برای تحقق اهداف عالیه نظام باید دست به دست هم بدهیم تا نظام به هدف اصلی خود برسد.
به گفته وی ، هیچ کس و مقامی مدعی نبود مشکلات و کاستی ها نیست و البته نقد و انتقاد لازمه پیشرفت و توسعه هر جامعه ای است ، اما همه باید بدانیم باید در مسیر اصلاح گام برداریم نه پاشیدن بذر ناامیدی و یاس در جامعه که می تواند باعث ایجاد بحران های جدی برای کشور و نظام باشد.
در این نشست از خدمات و تلاش های علی اقا محمدی بخشدار فعلی تقدیر و هوشنگ ذاکر عنبرانی به عنوان بخشدار جدید شادمهر معرفی شد.
فرماندار مه و لات ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تاکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به ظرفیت ها و توانمندی های بخش شادمهر به ویژه در حوزه اشتغال روستایی اشاره کرد.
وی با اشاره به فراهم شدن شرایط برگزاری نماز جمعه در آینده نزدیک در شهر شادمهر و تقدیر از انسجام و وحدت موجود در سطح این بخش گفت: با توجه له مشکلات در حوزه منابع آبی، لزوم بهینه سازی مصرف آب و توجه به کشت های گلخانه ای از تدابیر ویژه دولت در این بخش است.
فرماندار مه ولات با اشاره به اینکه جمع اعتبارات مصوب شده در شهرستان مبلغ 63 میلیارد و 397 میلیون تومان بوده است گفت: از این مبلغ مبلغ 22 میلیارد به شهرستان تخصیص یافته است که مبلغی بالغ بر 10 میلیارد 325 میلیون تومان برای بخش شادمهر بوده است.
رنجبر گفت: 10 میلیارد تومان در بحث گازرسانی و 13 میلیارد تومان در بحث مرمت و بهسازی و آسفالت راهها و شبکه بهداشت به بخش شادمهر اختصاص داده شده است.
وی همچنین به جمع کل اعتبارات دهیاری ها اشاره کرد وگفت: از این اعتبار برای دهیاری های بخش شادمهر مبلغ 2 میلیارد و 988 میلیون تومان واریز شده است.
رنجبر با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا بخشدار مرکزی رسالت خود را به خوبی انجام دهد، افزود: دهیاران و شوراهای روستاهایی که در بخش شادمهر هستند کمک کنند تا کارآیی بیشتری در بخش شاهد باشیم.
هوشنگ ذاکر عنبرانی بخشدار جدید شادمهر با مدرک مهندسی کشاورزی؛ کارشناسی ارشد علوم اجتماعی و جامعه شناسی و 14سال سابقه در وزارت کشور؛ پیش از این جانشین بخشدار مرکزی مشهد با 237روستا و در حوزه معاونت عمرانی فعالیت داشته است.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.