مهدی یپرم رشتخواری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک دهه فجر گفت: باید سعی کنیم به منظور ایجاد انگیزه و تهییج افکار عمومی با برنامه‌ریزی‌های مناسب، شور و نشاط بیشتری در ایام جشن انقلاب به وجود آوریم.
وی اظهار: هدف کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر ارائه تصویری هنرمندانه از انقلاب اسلامی و فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت هنرمندان و بهره‌گیری از توان بالقوه آنان در جهت تبیین دستاوردهای فرهنگی و برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقویت جلوه‌های هنری است.
وی، با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: افتتاح ساختمان استقرار انجمن های فرهنگی هنری و قرآنی ،نمایش فلیم سینمایی ،نمایشگاه نقاشی و...از برنامه های دهه فجر این اداره در رشتخوار است.
وی تصریح کرد: در طول این دهه ،اجرای زنده گروه موسیقی و جنگ شادی در 20 بهمن در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اجرا خواهد شد.
وی همچنین گفت: نمایشگاه و فروشگاه کتاب، کارگاه خوشنویسی، نمایشگاه آثار خوشنویسی، تجلیل از هنرمندان و شب شعر فجر در 21 بهمن برگزار می‌شود.
یپرم از رونمایی از کتاب‌های فرهنگی و ادبی در ایام دهه فجر خبر داد و به برپایی جشن انقلاب در 47کانون فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای سطح شهرستان اشاره و تصریح کرد: برگزاری کارگاه مهارت‌آموزی با موضوع تأثیر انقلاب در زندگی امروز، برگزاری مسابقه نقاشی، و برگزاری همایش هنرجویان آموزشگاه موسیقی از دیگر برنامه‌های شاخص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار در گرامیداشت دهه فجر است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار با بیان اینکه برنامه‌‌های متنوع فرهنگی‌ هنری توسط اداره‌های مختلف شهرستان اجرا می‌شود، اذعان کرد: مهم‌ترین آنها شامل دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشن انقلاب و برپایی نمایشگاه‌های عکس با موضوع انقلاب اسلامی است.
وی افزود: جلسات قرآنی یکی از پایگاه‌های مهم در جریان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و در تلاش هستیم تا جلسات خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان قرآنی در دهه فجر را برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همراه ملت غیور ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن و تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدا و بیعت دوباره با ولایت، سدی محکم و مشتی پولادین در مقابل هجمه‌های دشمنان ایجاد خواهیم کرد.
خبرنگار: حسین خاکشور *انتشار: علی اصغرافتاده
7493 / 1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.