رسول منعم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آغاز این برنامه ها از یازدهم بهمن ماه امسال با نواختن زنگ انقلاب در تمامی زورخانه‌های استان‌ همدان آغاز و روز دوازدهم نیز رژه موتورسواران و دوچرخه‌ سواران اجرا می شود.
وی بیان کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات (فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کوهپیمایی)، دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم 12 بهمن و راهپیمایی 22 بهمن و حضور سازمان یافته ورزشکاران در نماز جمعه از برنامه های مهم کمیته ورزش و جوانان استان همدان همزمان با دهه مبارک فجر است.
منعم همچنین برگزاری همایش ورزش های صبحگاهی بانوان، کوهپیمایی های عمومی، جنگ شادی، برگزاری تریبون آزاد ازدواج، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی نو پدید، انجام نشست تخصصی امر به معروف، برپایی کارگاه آشنایی و پیشگیری از بروز عوامل بیماری زا در محیط های ورزشی و کلاس آموزشی تدبر در قرآن را از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام برشمرد.
وی یادآور شد: در این ایام به همت هیات ورزش همگانی استان مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان دولت برگزار می‌شود ضمن آنکه ورزش صبحگاهی عمومی بانوان و آقایان نیز برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 2 طرح ورزشی در سطح استان گفت: سالن ورزشی زاغه شهرستان بهار از طرح های استانی است که به وسعت 957 متر مربع و با هشت میلیارد و 243 میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بهره برداری از سالن سرپوشیده تنیس نیز در این ایام خبر داد و گفت: این طرح عمرانی جزو ماده 27 بوده که با سرمایه گذار بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 922 متر مربع احداث شده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در ایام مبارک دهه فجر خانه های های ورزش روستایی در روستاهای علوی، قیروز، کوسج خلیل و آورزمان به بهره برداری خواهد رسید.
منعم با تاکید بر حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان همدان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: ورزشکاران و جوانان استان مانند سالیان گذشته با لباس یک شکل و با حضوری گسترده تر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند و بار دیگر نشان می دهند که حافظ آرمان های این انقلاب هستند.
هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در 50 رشته ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.