عباس مهدوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در این ایام به عنوان یکی از این برنامه ها نام برد و افزود : همزمان با اکران فیلم ها در تهران ، این جشنواره با اکران در سینماهای ساری و چالوس پیگیری می شود .
وی همچنین از میزبانی جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در مازندران در دهه فجر امسال خبر داد و گفت : این جشنواره نیز همچون جشنواره فیلم فجر همزمان با اجرا در پایتخت کشور در شهر ساری مرکز استان مازندران نیز برگزار و آثار برتر به نمایش گذاشته می شود .
به گفته مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جشنواره تئاتر فجر دیگر برنامه فرهنگی و هنری در این دهه است که در کشور برگزار می شود .
وی اضافه کرد : چهار گروه تئاتر از مازندران برتر از نگاه هیات داوران این جشنواره در تهران اجرا خواهند کرد .
مهدوی از ساخت ویژه برنامه تلویزیونی با عنوان عطر انقلاب به عنوان دیگر اقدام فرهنگی دهه فجر امسال ذکر کرد و گفت : این برنامه در 10 شهرستان مازندران ضبط می شود .
وی افزود : تلاش بر این است تا از طریق این برنامه ، هنرمندان با حضور در میان مردم و جمع آنها شعرخوانی ، خاطره گویی و خواندن کتاب ها پیرامون انقلاب اسلامی را انجام بدهند .
مدیر روابط عمومی ارشاد مازندران با اشاره به اینکه ریاست کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان برعهده این اداره کل قرار دارد ، گفت : ترویج و گسترش اهداف انقلاب اسلامی و کالبدشکافی کارشناسی این موضوع با استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی صورت خواهد گرفت .
وی ادامه داد : به همین منظور با معرفی کارشناسان و افراد فن در این خصوص به مدیران کانال های تلگرامی به منظور انتشار و انعکاس نظرات آنان تلاش بر این است تا از این ابزار نوین اطلاع رسانی برای این هدف استفاده شود .
ستاد دهه فجر استان مازندران متشکل از چندین کمیته است که هر یک از دستگاه های اجرایی به عنوان رئیس این کمیته ، برنامه ریزی برای انجام یکسری از کارها را انجام می دهند .
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی این ستاد است .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.