به گزارش ایرنا فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز سه شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در خیابان امام خمینی (ره) آستارا گفت: در این نمایشگاه حدود پنج هزار عدد کیف، دفتر، خودکار و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان با 30 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار عرضه می شود.
سرهنگ جهانبخش آرمان با اشاره به اینکه اقلام این نمایشگاه تولید داخلی است، افزود: نوشت افزار باکیفیتی در داخل کشور تولید می شود و دست کمی از مشابه خارجی ندارد و حاوی پیام انقلاب، اسلام و تمدن ایرانی نیز است.
وی اضافه کرد: در محصولات جدید نوشت افزار از نمادهای هویت بخش، عکس شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استفاده شده است.
وی اظهار کرد: برای گسترش فرهنگ خود در دنیا نیازمند مدل سازی قهرمانان ایرانی هستیم و در این راستا باید از تولیدکنندگان حمایت کنیم تا در فضای رقابتی، حرفی برای گفتن داشته باشند.
آرمان با بیان اینکه این نمایشگاه تا یکم مهرماه از ساعت 10 تا 22 دایر است، تصریح کرد: در سال های اخیر، فرهنگ استفاده از نوشت افزار دارای نمادهای ایرانی و اسلامی ترویج شده و مراجعه و تقاضا برای آن رو به افزایش است.

** نمایش کمدی (گوبلک) در آستارا به روی صحنه رفت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: نمایش کمدی گوبلک (قارچ) با نگاهی انتقاد آمیز به مسائل مختلف اجتماعی در سالن 700 نفری مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهرستان به روی صحنه رفت.
ابوطالب جوان روز سه شنبه در باره این نمایش به ایرنا گفت: این نمایش به مناسبت دهه امامت و ولایت در 2 پرده و طی 2 ساعت اجرا می شود و معرفی بازیگران مستعد، اشاره به مشکلات اجتماعی با زبان طنز و طراحی زیبای صحنه از ویژگی های آن است.
وی اظهار کرد: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی منصور سفیدگر تهیه شده است و آرش قربانپور، تیرداد رادمرد، حسین فهیم پور، جمال توانگر، حامد ابراهیمی، امین علوی، آرش نیکوکار، علی پیرزاده و شایان گل محمدی بازیگران آن هستند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 400 هنرمند در آن ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.