به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین اسلامی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناباد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) افزود: تا رکود و بیکاری در جامعه رفع نشود و چرخهای تولید ملی با حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی به نحو مطلوب به چرخش درنیاید، اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: با وضعیت کنونی واردات کالا به کشور نمی توان امیدی به تحقق اقتصاد مقاومتی داشت و باید تنها کالاهای مورد نیاز مردم که امکان تولید آنها در کشور وجود ندارد را از کشورهای دیگر وارد کرد.
خطیب نماز جمعه گناباد تاکید کرد: مسئولان به صورت ضربتی حمایت از اقشار محروم جامعه را در اولویت اقدامات خود قرار دهند، صدای بحق مردم را درزمینه رکود اقتصادی و بیکاری و تبعیض ها در جامعه شنیده و برای کاهش این معضلات بکوشند.
وی اظهار داشت: دشمنان و عوامل آنها با هدایت آمریکا، هزینه هنگفت سعودی ها و پادوی منافقان با شیوه ها و ترفندهای مختلف تلاش کردند که اعتراضات و مطالبات بحق مردم را به سمت اغتشاش و ناآرامی بکشانند ولی با بصیرت و حضور گسترده مردم به اهداف خصمانه خود نرسیدند.
وی همچنین با اشاره به آسیبهای فضای مجازی گفت: امروز افکار عمومی جامعه و از جمله جوانان زیر بمباران شک، توطئه، شبهه و شایعه افکنی دشمنان در فضای مجازی قرار دارد.
وی اضافه کرد: در بسیاری از کشورها و به خصوص کشورهای پیشرفته نظارت بیشتری بر فضای مجازی می شود و هر کدام از آنها برای تحقق این مساله پیام رسان خاص خود دارند.
امام جمعه موقت گناباد گفت: ولی در کشور ما پیام رسان تلگرام که متعلق به بیگانگان است و هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد، بخش اعظمی از فضای مجازی را در اختیار گرفته که باید با افزایش حمایت مسئولان، پیام رسان داخلی جایگزین آن شود.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار:علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.