به گزارش ایرنا محمدرضا بهرامی، در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی افغانستان توسط سرکنسولگر افغانستان در مشهد، دبیر دوم سرکنسولگری افغانستان و مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور همراهی می شد.
مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور در این خصوص گفت: 15 نفر از مجروحان حادثه تروریستی افغانستان شامل 12 مرد و سه زن 26 دی ماه برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد انتقال یافتند.
غلامعباس ارباب خالص افزود: 13 نفر از این تعداد در بیمارستان امام رضا (ع) و دو نفر در بیمارستان امام حسین (ع) مشهد بستری شدند.
وی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته پزشکان و تیم درمانی بخش سوختگی بیمارستان امام رضا تمام تلاش خود را برای بهبود مجروحان افغان انجام داده اند.
وی بیان کرد: مداوای سوختگی از پرهزینه ترین درمانها محسوب می شود و وزارت امور خارجه ایران هزینه درمان این مجروحان را پذیرفته است.
پرواز حامل مجروحان حادثه تروریستی افغانستان ساعت 17 روز سه شنبه گذشته در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین نشست و آنها با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شدند.
پانزدهم ماه جاری در حمله تروریستی به منطقه بنایی شهر کابل 11 نفر کشته و 28 نفر زخمی شدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.