به گزارش ایرنا فهیمه سروری پنجشنبه در نشست با رییسان و نایب رییس بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تربت حیدریه، زاوه، مه ولات، رشتخوار، گناباد و بجستان افزود: این اقدام موجب می شود مسوولان نسبت به مسایل ورزش بانوان حساس تر شوند و کمک کنند.
وی گفت: همچنین در مجتمع های مسکونی نیز می شود مکانی را برای ورزش بانوان اختصاص داد و در مقابل واگذاری چنین فضاهایی ما نیز نسبت به تجهیز آن ها اقدام خواهیم کرد.
رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز با بیان اینکه این اداره با کمبود بسیار شدید نیرو مواجه است، گفت: حاضریم فضای کوچکی را برای ورزش مهیا کنیم اما امکانات را باید اداره کل ورزش و جوانان استان باید تامین کند.
سید حمیدرضا امینی افزود: مشکل دیگر ما کمبود شدید فضای ورزش برای بانوان است و از سوی دیگر قادر نیستیم ساعت های خوب سالن ها را در اختیار بانوان قرار دهیم و حضور بانوان در ساعات شب نیز، بسیار سخت است.
وی گفت: نبود آیین نامه های انظباطی و قوانین و مقررات در فدراسیون ها از دیگر مشکلات است و لذا شاهدیم در یک موضوع خاص خودشان رای صادر می کنند و زمانی که سووال می کنیم بر چه اساسی شما چنین حکمی صادر کردید، پاسخ می دهند مجمع خودش تصمیم گرفته در حالی که مجمع به لحاظ قانونی چنین اختیاری ندارد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.