سید حمیدرضا امینی روز چهارشنبه در مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته تربیت بدنی افزود: این امتیاز بر اساس هفت شاخص ارزیابی شامل میزبانی، قهرمانی، عنوانهای ملی مذهبی و نخبگان و در بین 12 رشته ورزشی کسب شده است.
وی همچنین گفت: یکی از مهمترین کمبودهای تربت حیدریه ما در حوزه ورزش فقدان فضاهای ورزشی مجهز، سالن اختصاصی ویژه بانوان و نیز نبود خوابگاه برای برگزاری مسابقات کشوری و استانی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: هر چند ساختن مدرسه و مسجد برای فرزندان این خطه اهمیت دارد اما شایسته است افراد خیر به فکر سلامت جسمی فرزندانشان نیز باشند و در زمینه ساخت اماکن ورزشی با ما همکاری کنند.
وی ادامه داد: در طول هفته تربیت بدنی طی روزهای 26 مهر تا دوم آبان 20 فعالیت در دو حوزه ورزش و جوانان در این شهرستان اجرا می شود.
امینی گفت: 32 باشگاه ورزشی شامل هفت باشگاه مختص بانوان در تربت حیدریه دایر است. شمار بیمه شدگان ورزشی در این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر و تعداد تشکلهای مردم نهاد در این حوزه پنج مورد است.
همزمان با نخستین روز هفته تربیت بدنی جمعی از بانوان تربت حیدریه مسیر اداره ورزش و جوانان تا مزار شهدای بهشت عسگری این شهر را پیاده طی کردند و با قرائت فاتحه و نثار گل یاد شهیدان را گرامی داشتند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: حسین کریم زاده
6121/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.