مرتضی عطاریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 14 فیلم با موضوعات داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ، کودک از این جشنواره در مجتمع امام خمینی (ره) اکران شده و استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.
وی اظهار کرد: فیلم های مزبور از مجموع 150 اثر نمایشی با موضوعات مدافعان حرم، اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی، دهه وحدت و خاطرات جانبازان انتخاب شده است.
وی گفت: مخاطب اصلی برنامه های مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) کودکان و نوجوانان هستند و تلاش شده است فیلمهای منتخب در این مجتمع برای این قشر مناسب باشد.
عطاریان افزود: این مجتمع در طول سال اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی مستمر و ثابت با موضوعات نقاشی، طراحی، برنامه های رایانه ای، خیاطی، خوشنویسی و چرم دوزی و برنامه های مناسبتی مانند 'همسفر پروانه ها' و جشنواره آهوانه و برنامه های هنری آموزشی ویژه دانش آموزان می نماید.
وی اظهار کرد: هم اکنون 100 نفر در کلاس های هنری و آموزشی این مجتمع حضور دارند که این تعداد در طول تابستان به 900 نفر می رسد.
وی گفت: با توجه به استقرار مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در یکی از مناطق کم برخوردار مشهد کمترین هزینه کلاس های آموزشی از کودکان و نوجوانان دریافت می شود.
فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با مشهد در مراکز فرهنگی، پایگاه‌ ها و مساجد بزرگ 26 شهرستان دیگر استان خراسان رضوی نیز اکران می شود.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.