به گزارش خبرنگار ایرنا از رشتخوار شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارها و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی حضور حماسی خود را در حمایت از جمهوری اسلامی به منصه ظهور رساندند.
شرکت کنندگان در این آیین شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر و مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر دادند .
در این مراسم فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: حضور عظیم مردم در راهپمایی مراسم 9 دی اتحاد و همدلی این سرزمین را به گوش معاندان رساند.
خالقداد عرب در جمع راهپیمایی مردم رشتخوار در گرامیداشت 9 دی اظهار داشت:حضور گسترده مردم در این راهپمایی برای مسئولان پیام دارد که باید با تمام توان برای رفع مشکلات موجود تلاش کرد.
وی با اشاره به اعتراضات عدده ای به بهانه گرانی ، گفت: دشمن به دنبال شیطنت و دسیسه است، مردم ما از دقت و هوشیاری بالایی برخوردارند، چرا که این انقلاب متعلق به مردم است و تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.
فرماندار رشتخوار گفت: برغم مشکلات بیکاری ،گرانی بد خواهان داخلی و خارجی بدانند ملت ایران دست از حمایت از رهبری و ولایت و نظام بر نمی دارند و با تمام قدرت و قوت حامی انقلاب و نظام هستند.
وی با اشاره به اینکه دغدغه امروز ما بحث اشتغال مردم به ویژه جوانان است، افزود: با پیگیری های انجام شده در بحث راه اندازی مجتمع های فولادی به زودی شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان در منطقه خواهیم بود.
عرب ، اظهار داشت: مردم شهرستان رشتخوار همگام و همصدا با سراسر کشور در سالروز حماسه 9 دی ثابت کردند، که همچنان پشت سر رهبری و ولایت هستند.
در ادامه این مراسم امام جمعه باخرز هم طی سخنانی در جمع مردم رشتخوار اظهار داشت: حضور مردم در صحنه و خلق حماسه با شکوه 9دی انقلاب را در عرصه تهاجم داخلی برای همیشه بیمه کرد .
حجت الاسلام امجدی زاده خاطرنشان کرد: با هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان چشم بیدار امت و همراهی خوب و مخلصانه مردم وفادار ایران توطئه دشمنان ناکام ماند و نتوانستند به اهداف خود در ایران برسند.
وی با تاکید بر بصیریت و مراقبت جدی تر از سوی مردم برای جلوگیری از فتنه دیگر، خواستار اتحاد و همکاری و وحدت بین مردم و تبعیت از مقام ولایت و رهبری شد.
خبرنگار:حسین خاکشور *انتشار: علی اصغرافتاده
7493/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.