دکتر سید محمد موسوی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مهم در چارچوب اجرای طرح تحول نظام سلامت با اعزام پزشکان متخصص زنان، اطفال، جراحی عمومی، مغز و اعصاب، چشم، قلب، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی، پوست، داخلی و ارتوپدی محقق شد.
وی ادامه داد: بر این اساس شمار پزشکان متخصص شاغل به کار در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان تایباد از 15 نفر هم اینک به 26 نفر افزایش یافته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: با توزیع این پزشکان متخصص و مراجعه برخی از بیماران شهرستانهای باخرز و خواف به مراکز درمانی تایباد بخش زیادی از کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در این منطقه رفع و از اعزام بیماران به مشهد کاسته شده است.
وی افزود: همچنین با ارائه خدمات بهداشتی رایگان در قالب قرارداد بخش خصوصی تمام جمعیت شهری تایباد زیر پوشش مراقبتهای بهداشتی قرار می گیرند.
مرکز شهرستان 110 هزار نفری تایباد در فاصله 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد مرکب از دو شهر، دو بخش مرکزی و میان ولایت 38 روستا دارد. 36 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق با کشور افغانستان هم مرز است.
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.