سیدجمال کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گشت ها متشکل از کارشناسان، قاضی تعزیرات، نماینده اتحادیه و نماینده بهداشت، که از 20 آذرماه فعال شده اند تا یکم دی ماه در این زمینه فعالیت خواهند داشت.
وی گفت: تیم های گشت مشترک بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی در پنج روز اول فعالیت خود 650 واحد صنفی را بررسی کرده و در این بازرسی ها 120 فرم تخلف ثبت کرده اند که ارزش ریالی این تخلفات 500 میلیون ریال بوده است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی افزود: یک گروه ویژه بازرسی و نظارت هم از بیستم آذرماه در میدان بار سپاد مشهد مستقر شده و بر کار توزیع میوه که در 2 نوبت 5 و 7 صبح در واحدهای صنفی مستقر در میدان بار و میوه فروشی های سطح شهر صورت می گیرد، نظارت می کند.
کاظمی گفت: علاوه بر این تیم مستقر در میدان بار سپاد از بیستم تا سی ام آذرماه 10 گشت با کارشناسان اتحادیه بارفروشان و 10 گشت هم با کارشناسان اتحادیه خرده فروشان میوه و سبزی که سطح عرضه را در اختیار دارند برای نظارت بر فعالیت های این حوزه ترتیب داده شده است.
وی افزود: اتاق اصناف مشهد پارسال تنها بر چهار اتحادیه شیرینی فروشان، خرده فروشان میوه و سبزی، عمده فروشان و بارفروشان میوه و آجیل و خشکبار نظارت می کرد اما امسال دایره نظارت اتاق اصناف بر 12 اتحادیه گسترده شده و این اتاق، فعالیتهای اتحادیه رستوران داران، فست فود، اغذیه و پیتزا، مرغ و ماهی، گوشت قرمز، گلفروشان، کافی شاپ، آبمیوه و بستنی و هتل داران را نیز زیر نظر دارد.
او گفت: تقارن شب یلدا با ایام آخرهفته و پنجشنبه و جمعه ظرفیتی ایجاد کرده که اتحادیه هایی چون هتل داران هم در این دوره زمانی فعال شوند به طور مثال اخیرا مرسوم شده است که هتل داران هم در کافی شاپهایشان میز شب یلدا عرضه و بسته های میوه و آجیل ارائه می کنند که اتاق اصناف مشهد بر قیمتهای عرضه شده در واحدهای این اتحادیه هم نظارت می کند.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1922/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.