به گزارش خبرآنلاین، مهدی سعیدی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: طرح تشدید کنترل و بازرسی اصناف ویژه شب یلدا در بازار به صورت مشترک با سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و بازرسین اصناف از امروز آغاز شده است.  

سعیدی با بیان اینکه طرح بازرسی اصناف ویژه شب یلدا با حضور ۵ تیم در اراک آغاز شده است اظهار کرد: این طرح تا ۳۰ آذر ماه اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی درعرضه کالاهای پرمصرف صورت می گیرد تصریح کرد: تمامی مراکز عرضه کالاهای اساسی به خصوص واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و شیرینی فروشی ها کنترل قیمت می شوند.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی اظهار کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت های مصوب بر روی اجناس هستند.
سعیدی با تاکید بر اینکه در خصوص توزیع اقلام مورد نیاز شب یلدا مشکل خاصی در بازار نداریم و پیش بینی های لازم انجام شده است ادامه داد: مردم خریدشان را برای روزهای آخر نگذارند و به تدریج خریدهایشان را انجام دهند.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی و کم فروشی، مراتب را با شماره ۳۸۲۰ و یا کیوسک مستقر در میدان شهدای اراک به اطلاع بازرسان اتاق اصناف برسانند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 816287
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.