محسن حسینی الاصل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرکز گشت های مشترک تعزیرات بر کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی قنادی، آجیل فروشی و میوه فروشی ها است.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با سازمان صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر نهادهای نظارتی مربوطه، نظارت و کنترل بازار شب یلدا و جلوگیری از اجحاف به هم استاتی ها بوده و اجرای طرح تا 30 ام آذر ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف صنفی به خصوص گرانفروشی، می توانند گزارش یا شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی 135 اعلام نموده تا در اسرع وقت با اعزام بازرس به گزارش و شکایت آنان رسیدگی شود.
حسینی الاصل اظهار کرد: در اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا، روزانه هشت اکیپ در سطح استان در نوبت صبح و عصر بر روند فعالیت قنادی ها، آجیل فروشی و میوه فروشی ها نظارت دارند و تمرکز گشت های مشترک بیشتر در روز های سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه خواهد بود.
وی افزود: در اجرای طرح ویژه تعزیرات حکومتی برای شب یلدا در سال گذشته، 37 فقره پرونده تخلف در بازرسی از 150 واحد صنفی تشکیل و متخلفان به پرداخت مبلع 45 میلیون ریال در حق دولت محکوم شده اند.
وی در پایان از کسبه سطح استان درخواست کرد که حقوق مصرف کنندگان را رعایت نمایند در غیر اینصورت تعزیرات حکومتی بر اساس وظایف ذاتی خود مجبور به برخورد با واحدهای صنفی متخلف است که به نفع آنان نخواهد بود.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور بیش از 25 هزار واحد صنفی در قالب 120 اتحادیه دارد.
ع/ 6042 انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.