مرتضی ممیزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروی انتظامی تا کنون از متخلفان بیش از 170 محموله لباس را کشف و ضبط کرده است.
ممیزی افزود: پرونده این افراد در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز، مورد بررسی قرار گرفته و بعد از ارزیابی ها احکام جریمه صادر شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر جریمه نقدی، بر اساس احکام صادره کل محموله ها نیز به نفع دولت ضبط شده است.
این مقام مسئول اظهار کرد: در این مدت بیش از 3هزار فقره پرونده تشکیل شده و بیش از 3هزار و 150 فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان تاکید کرد: متخلفانی که امسال برای آنها در این اداره پرونده تشکیل شده بود، نزدیک 680 میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.
وی افزود: در سالجاری 703 محموله در استان زنجان کشف و توقیف شده، همچنین فرایند بررسی 743 پرونده مربوط به محموله های قاچاق به پایان رسیده است.
ممیزی تصریح کرد: بیشترین مجازات صادره در پرونده های قاچاق، جزای نقدی به همراه ضبط کالا بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان یادآور شد: طی سالجاری 35 مورد کالای کشف شده در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی با تایید دانشگاه علوم پزشکی استان معدوم سازی شده است.
وی با اشاره به اهمیت نظارت مستمر بر اصناف استان گفت: براساس قانون عمده نظارت ها بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و گشت مشترک سیار نیز بر این موضوع نظارت دارند.
به گزارش ایرنا ، بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان طی سال گذشته، پوشاک، سیگار، گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی بود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.