حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی یکشنبه در گردهمایی روحانیون شهرستان که برای هماهنگی هر چه بیشتر در اجرای فعالیت های فرهنگی برگزار شد اظهار کرد: فعالیت در عرصه تبلیغ دینی کاری مهم و با اهمیت است و لذا اهتمام جدی روحانیون در پیشبرد امور فرهنگی و تبلیغی در شهرستان مورد تأکید است.
به گفته وی بر اساس وظیفه ذاتی روحانیت در راستای آگاهی بخشی دینی و بازسازی معنوی و اخلاقی و توجّه به نقش تربیتی روحانیون باید برنامه ریزی لازم جهت توسعه سبک زندگی اسلامی انجام شود.
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم در صدد تبدیل اختلاف سلیقه‌ها به دشمنی و معارضه است، گفت: مساجد، مدارس،خانواده‌ها مهم‌ترین پناهگاه جهت حفظ اعتقادات نسل جوان به شمار می روند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات گفت: برگزاری گفتمان های دینی با موضوع نماز و عفاف و حجاب ،فعالسازی هسته های فرهنگی جوان، تقدیر از فعالان فرهنگی نیز مورد تاکید است.
فاطمی اظهارکرد: طبق برنامه ریزی انجام شده بیش از 200 جلسه گفتمان دینی در مدارس و مساجد و 15 هسته فرهنگی جوان و 20 پایگاه تفسیر نهج البلاغه در 20 مسجد توسط روحانیون در سطح شهرستان در 3 ماهه آینده راه اندازی و اجرا می شود.
در این جلسه احمد نادری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات با حضور در جمع روحانیت شهرستان وضعیت کشاورزی شهرستان را تشریح کرد و از روحانیون در خواست کرد در خصوص مبارزه زمستانه با آفات پسته و ضرورت ترویج مبارزه همگانی در روستاها شهرستان مه ولات این مدیریت را کمک ویاری کنند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.