اسماعیل خلیلی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: دوازدهمین دوره از مسابقات قرآن کارگران کشور با هماهنگی دفتر فرهنگی معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی در مرکز تربیت مربی وپژوهش های فنی وحرفه ای کرج با حضور 400 نفر از فعالان قرآنی جامعه کار وتلاش کشور از استان های کشور برگزار می شود.
وی اضافه کرد : افتتاحیه این دوره از مسابقات روز شنبه مورخ 18 آذرماه با حضور مسئولان کشوری آغاز و تا20 آذرماه جاری ادامه خواهد شد.
وی در خصوص رشته های این دوره از مسابقات قرآن خاطر نشان کرد : شرکت کنندگان این دوره از مسابقات درقالب خواهران و برادران در رشته های قرائت، ترتیل و تحقیق ،حفظ 10جزء،20 جزء وکل قرآن و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند کرد.
خلیلی گفت: این مسابقات ویژه جامعه کارگری و خانواده های آنان بوده و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در این قشر در عرصه های استانی وکشوری با انگیزه ترویج سبک زندگی قرآنی و همچنین گسترش فعالیت های فرهنگی- قرآنی در جامعه کار و تلاش و تعاون همه ساله بعنوان یکی از ماموریت های اصلی این وزارتخانه درحوزه فرهنگی واجتماعی برای توسعه فرهنگ کار شایسته در کشور برگزار می شود.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.