سید جواد حسینی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت امام جمعه پیشین سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: دونالد ترامپ شخصیتی غیرقابل پیش بینی است و نوع سیاستهای او سبب اجماع جهانی علیه سیاست سلطه آمریکا شده است.
وی به بروز شلختگی سیاسی در آمریکا اشاره و بیان کرد: این مواضع جایگاهی در قلمرو قدرت دنیا ندارد و سبب تزلزل جایگاه آنها شده است. جمهوری اسلامی ایران با شعار حکمت، تدبیر و مصلحت یک اجماع جهانی را در عرصه جغرافیای سیاسی دنیا در حمایت از خود ایجاد کرده و مجموعه سیاستهای ترامپ به نفع ایران است.
معاون استاندار خراسان رضوی همچنین با تبریک روز دانشجو ماهیت این مناسبت را استکبارستیزی مبارزه با نظام سلطه توصیف و بیان کرد: خروج دانشگاهها از رکود سیاسی، ایجاد نشاط سیاسی و پرهیز فضا و محیطهای دانشگاهی از حرکتهای ساختارشکنانه و هیجان زدگی سیاسی مورد توجه دولت دوازدهم قرار دارد.
مراسم نخستین سالگرد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه فقد سبزوار با حضور معاون استاندار خراسان رضوی نمایندگان مجلس، فرماندار ویژه، روحانیون، نیروهای نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجدجامع این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی آذر پاسال در پی بیماری، در یکی از بیمارستانهای مشهد به دیار باقی شتافت. آن مرحوم سال 1319 در روستای کیذور بخش ششتمد شهرستان سبزوار به دنیا آمد و از سال 1369 به مدت 27 سال امام جمعه سبزوار بود.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.