* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه تیتر زد: برقی سازی قطار مشهد - تهران سرعت می گیرد. عکس نخست نیز دورنمایی از شهرک انصار در حاشیه شهر مشهد است با این عنوان: زندگی با آب تانکری و نفت کوپنی!

* صبح امروز:
این روزنامه به نقل از یکی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی نوشت: بانکها بزرگترین مانع توسعه کشور. عکس نخست این روزنامه نیز تصویری از باغ وحش مشهد است.

* روزنامه قدس:
این روزنامه با اشاره اقدام مثبت مجلس برای شفاف سازی و مبارزه با فساد نوشت: حریم مفسدان اقتصادی کوچکتر می شود. عکس نخست این روزنامه نیز تصویری ازملاقات مقامات آمریکایی و عربستان سعودی است با این عنوان: دسیسه جدید آمریکایی - سعودی علیه ایران

*ویژه نامه قدس
این ویژه نامه عنوان 'آخرین خبرها از انتقال آب دریای عمان به خراسان' را برای تیتر نخست خود انتخاب کرد.
عکس نخست این ویژه نامه نیز تصویری از یک فروشگاه لوازم خانگی است با این عنوان: گارانتیهایی که هیچ ضمانتی ندارند.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه در تیتر اصلی خود با روتیتر 'نگاهی به کتاب انقلاب ما نوشته برنی سندرز درباره فقر 43 میلیون آمریکایی' نوشت: روایت مستند سندرز از شکاف طبقاتی در آمریکا. عکس نخست این روزنامه نیز با عنوان 'حاج مصطفی خمینی در جرات علمی، تهذیب نفس و منش مبارزاتی، ممتاز بود 'به نقل از رهبر انقلاب، تصویری از آیت الله سیدمصطفی خمینی است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویژه نامه در جایگاه تیتر نخست به نقل از سخنگوی شرکت ملی گاز از ابلاغ رای دیوان عدالت اداری نوشت: قبض بعدی گاز بدون آبونمان. عکس نخست این ویژه نامه نیز با عنوان 'نابودی تمام آثار فرهنگی اطراف حرم و ساخت 300 ساختمان بی هویت' تصویری از بلندمرتبه سازی اطراف حرم رضوی است.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.