به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه افزود: جهت گیری بدان معنا است که وحدت زمینه ساز حکومت واحد اسلامی شود و استکبار جهانی از چنین وحدتی که منجر به ایجاد ید واحده بشود، هراس دارد.
به گفته وی در هفته های اخیر نتیجه و ثمره وحدت جهت دار مسلمانان را در نابودی حکومت خودخوانده، جعلی و تروریستی داعش که مولد استکبار بود، دیدیم.
خطیب جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: مفهوم دیگر جهت گیری وحدت بین مسلمانان آن است که مانع ایجاد اختلاف بین آنها بشود زیرا استکبار جهانی از دیرباز در صدد بوده تا با روش های مختلف وحدت بین مسلمانان را از بین ببرد.
عصمتی همچنین به مناسبت سالروز شهادت شهید مدرس (10 آذر) که به روز مجلس نامگذاری شده است، اشاره و اظهار کرد: مجلس اگر با انتخاب افراد اصلح و نیز شاخص ها و معیارهای اصولی انتخاب شوند، مجلس خوب خواهد بود و چنین مجلسی می تواند جلوی زیاده خواهی های استکبار را بگیرد.
وی همچنین از شهروندان تربت حیدریه درخواست کرد تا نسبت به موضوعات بهزیستی شهر خود و کمک هایی که می تواننند در پیوند با جامعه هدف این اداره مبذول بدارند، بی تفاوت نباشند و برای کمک به این اداره از هیچ کوششی دریغ نورزند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.