علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در جریان بازدید از عملکرد دستگاههای اجرایی در روستاهای آسیب دیده از سیل اخیر به دغدغه های دامداران در روستاهای سیل زده اشاره و بیان کرد: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای دامها جو مورد نیاز برای شش ماه آنان تامین خواهد شد.
وی در خصوص برخی از کشاورزان که با وجود هشدارهای جهاد کشاورزی در بستر و حریم رودخانه با وجود ممنوعیت اقدام به کشت محصول کرده اند نیز گفت: با وجودی که این موضوع دستگاههای اجرایی را در ارائه خدمت با محدودیت مواجه کرده اما برای ارائه تسهیلات ارزانقیمت و تامین نهاده های کشاورزی به این افراد مساعدت لازم صورت می گیرد.
استاندار خراسان رضوی به ابلاغ 18 هزار میلیارد ریال اعتبار رونق اشتغال نیز اشاره و بیان کرد: مقرر شد سهم قابل توجهی از این اعتبارات به بانکهای تخصصی مانند کشاورزی اختصاص یابد.
وی در ادامه گفت: 35 درصد گستره خراسان رضوی سابقه سیل خیزی و سیل گیری دارد. در اثر سیلی که 20 مرداد گذشته در شهرستانهای فریمان، درگز، نیشابور، کلات، سرخس و مشهد رخ داد 58 روستا خسارت دید.
استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید از روستای باغ کند همچنین بر مزار شهدا حاضر و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد. رشیدیان در روستای ژرف نیز در مدرسه این روستا حضور یافت و با دانش آموزان و معلمان آن به گفت و گو نشست.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشار: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.