به گزارش روز شنبه روابط عمومی این اداره کل، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده افزود: این بسته ‌ها با هدف توزیع بین نیازمندان و محرومان کانون نابینایان، جامعه ناشنوایان، زلزله ‌زدگان و سیل زدگان، ستاد دیه و انجمن بیماران ام.اس با نظارت اداره اوقاف و به همت خیران تهیه شده است.
وی اظهار کرد: از بسته های مزبور 80 بسته در 6 روستای زلزله زده بخش رضویه، 170 بسته در 14 روستای سیل زده بخش کلات و 190 بسته در سه روستای زلزله زده و مناطق محروم فریمان توزیع شده است.
وی گفت: 70 بسته نیز به نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد، 20 بسته به نیازمندان مناطق محروم شهرستان تربت حیدریه، 10 بسته به نیازمندان بجستان و هفت بسته به اعضای بنیاد خیریه خورشید باران اهدا شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: هر فرد با پرداخت 50 هزار ریال می تواند در کار خیر و بزرگ توزیع افطاری سهیم شود که در صورت استقبال مردم پیش ‌بینی می شود یکهزار بسته افطاری ساده با هزینه یک میلیارد ریال تهیه و توزیع شود.
وی اظهار کرد: اقلام این بسته‌ ها شامل پنج کیلو برنج ایرانی، 2 بسته ماکارونی، یک کیلو نخود، یک کیلو عدس، یک کیلو لوبیا قرمز، نیم کیلو سویا، یک و نیم کیلو شکر، 2 قوطی رب، یک جعبه خرما و یک قالب پنیر برای هر خانواده نیازمند است.
زلزله 6 ریشتری 16 فروردین ماه امسال در سفیدسنگ شهرستان فریمان در 100 کیلومتری جنوب شرقی مشهد چند شهرستان استان خراسان رضوی را لرزاند و به 137 روستا خسارت وارد کرد.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.