اسماعیل بهمن آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به وقوع طوفان شدید در استانهای شمالی و حرکت آن به سمت خراسان رضوی، از صبح امروز شاهد وزش باد شدید در بسیاری از شهرستان های استان هستیم.
وی با بیان اینکه در ساعات آینده این باد شدید به مشهد نیز می رسد، افزود: نیروهای امداد ویژه سیلاب و طوفان هلال احمر در سطح استان آمادگی لازم برای ورود به عرصه عملیات را دارند.
معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی افزود: نیروهای هلال احمر در کلیه شعب جمعیت در استان در حالت آماده باش قرار دارند.
وی به شهروندان تاکید کرد: در صورت وقوع سیلاب از رد شدن از آب های جاری، رودخانه ها و نزدیک شدن به مسیل ها خودداری کنند و حتی برای عبور از رودخانه ها با خودرو نیز تلاش نکنند تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.
بهمن آبادی گفت: نیروهای امدادگر و نجاتگران هلال احمر نیز به فراخور آموزشهای فراگرفته، آماده امدادرسانی در حوادث احتمالی هستند.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از امروز شهرستانهای این استان شاهد ورزش باد شدید با سرعت بالای 60 کیلومتر در ساعت و پدیده گرد و خاک خواهند بود.
7496/5132
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.