زهرا مبشری عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش بینی ها شدت وزش باد برای فردا چهارشنبه در نیمه شمالی خراسان رضوی شدید و بطور لحظه ای رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: بر این اساس برای روز پنجشنبه هفته جاری وزش باد شدید به همراه گرد و خاک در تمامی مناطق خراسان رضوی به ویژه مناطق بادخیز استان نظیر تربت جام، بردسکن، سبزوار، قوچان، کلات، مشهد و بردسکن پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز شدت وزش باد در شهر مشهد به بیش از 43 کیلومتر بر ساعت می رسد.
وی به بارشهای رگباری باران که از عصر دیروز در خراسان رضوی آغاز شده نیز اشاره و بیان کرد: از شب گذشته تاکنون بارش باران در 10 شهرستان نظیر درگز، قوچان، نیشابور، کلات، جوین و جغتای گزارش شده است. این بارشها امروز و فردا نیز در خراسان رضوی به ویژه نواحی غربی و شمالی استان ادامه دارد.
او گفت: میانگین دمای هوا تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی تغییر محسوسی ندارد بطوری که بیشینه دمای هوا در مشهد طی این مدت بین 28 و 29 درجه سلسیوس و کمینه دما بین 13 تا 14درجه سلسیوس در نوسان است.
کوهسرخ با حداقل دمای 8 درجه سلسیوس و سرخس با حداکثر دمای 35 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند. در این مدت بیشترین شدت وزش باد نیز از ایستگاه هواشناسی بردسکن با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.