رضا نوروزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 14 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان برشماری شده که با توجه به شیوه نامه های تعیین تکلیف، پروژه های فاقد متقاضی رو به کاهش است.
وی بیان کرد: ساخت تعدادی از این واحدها کمتر از 30 درصد و بخشی نیز بیشتر از 30 درصد پیشرفت اجرایی دارند که در صورت وجود متقاضی برای آنها اعم از انبوه سازان یا خودمالکان این واحدها، به آنان واگذار و باقی آن در قالب طرح مسکن اجتماعی ساخته می شود.
وی اظهار کرد: طرح مسکن اجتماعی از سوی وزارت راه و شهرسازی به منظور توانمند کردن مردم با استفاده از تسهیلات و بهره گیری از مشارکت مردم در دهک های کم درآمد و متوسط جامعه طراحی شده که سهمیه در نظر گرفته شده برای امسال این استان پنج هزار و 800 واحد است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در این طرح پیگیری تامین زمین برعهده ادارات راه و شهرسازی و اجرای طرح با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد بود.
نوروزی افزود: ضوابط و دستورالعمل های اجرایی مسکن اجتماعی بزودی ابلاغ می شود.
به گزارش ایرنا، طرح مسکن مهر خراسان رضوی شامل 119 هزار و 878 واحد است که تاکنون 90 هزار واحد آن افتتاح شده است. از این تعداد 33 هزار واحد در دولتهای نهم و دهم و 57 هزار واحد در دولت یازدهم تا آخر سال 1395به بهره برداری رسیده است.
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی **‌ انتشار دهنده:‌علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.