به گزارش ایرنا حسن روحانی روز شنبه در نشست شورای آموزش ‌و پرورش این شهرستان اظهار کرد: این در حالی است که خیرین طرف مشارکت در این طرح ها به تعهدات خود عمل کرده اند و اکنون تکمیل این واحدها در گرو همکاری اداره کل نوسازی مدارس است.
وی با اشاره به طولانی شدن اجرای طرح های مشارکتی، گفت: آموزش و پرورش دیگر از این طرح ها استقبال نمی کند و بهتر آن است که خیرین نیز به ‌جای مشارکت در پروژه‌های بزرگ آموزشی، طرح کوچکتری را با همان هزینه شخصی خود ساخته و تکمیل کنند.
مدیر آموزش ‌و پرورش قوچان با اشاره به تشکیل کارگروهی ویژه برای برگزاری همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار در این شهرستان گفت: ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و رشد اهداف و ایده‌های خیرخواهانه، تداوم همکاری خیرین با مدرسه و ایجاد بستر مناسب به ‌منظور استفاده از کمک‌های اولیای خیر از مهم‌ترین اهداف این همایش به شمار می‌آید.
علیرضا قامتی، فرماندار قوچان نیز یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای شورای آموزش و پرورش را شناسایی، تکریم و تشویق خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار خواند و گفت: آموزش‌وپرورش باید فضایی به ‌منظور ایجاد تعامل و مشارکت افراد علاقه‌مند به‌ مدرسه‌سازی فراهم کند.
شهرستان 180 هزارنفری قوچان دارای 1400 کلاس درس در 389 آموزشگاه است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار : حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7501/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.