سرهنگ ابوالقاسم باقری روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: این موفقیت نه تنها مرهون تلاشهای ماموران انتظامی بلکه نتیجه همکاری مردم با این نیرو است.
وی ادامه داد: در حوزه تصادفات نیز که در سطح کشور هر 33 دقیقه یک نفر جان می بازد سهم تصادفات فوتی شهرستان کاشمر سالانه بین 25 تا 30 نفر است.
فرمانده انتظامی کاشمر گفت: در حوزه سرقتهای خرد این شهرستان مشکل دارد لذا از مردم انتظار داریم امنیت فیزیکی و حفاظتی محل زندگی و کسب و باغ خود را تامین کنند.
امام جمعه کاشمر نیز در این مراسم گفت: امروز تقویت مرزها و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی را از اولویتهای نیروهای مسلح می‌دانیم و مبارزه با سوداگران مرگ که مزدوران استکبار هستند را امری ضروری دانسته و شدت عمل نسبت به آنها یک امر واجب است.
حجت الاسم طباطبایی افزود: اگر نبود قدرت نظامی، موشکی و فناوری پیشرفته ابزار دفاعی از نیروهای زمینی، دریایی و هوایی دشمن بارها ما را مورد حمله قرار می‌داد.
وی ادامه داد: در پشت اتفاقات داخلی هم دست استکبار در کار است. به عنوان مثال در پشت پرده قاچاق مواد مخدر استکبار قرار دارد زیرا آنها سلامت اخلاقی و جسمی جوانان ما را نمی‌خواهند و همچنین ترویج بی‌بند و باری، ایجاد فضای مجازی ناامن و تحرکات فتنه‌گران داخلی محصول دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار و در رأس آنها آمریکا است.
امام جمعه کاشمر گفت: حضور انقلابی مردم بیدار و فداکار در صحنه و حمایت آنها از نیروهای مسلح و اطاعت از رهبری معظم انقلاب اسلامی همه این توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: لیلا قرایی **انتشار: حسین کریم زاده
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.