حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تربت حیدریه به مناسبت هفته ناجا افزود: در روزهای اخیر شاهد بودیم عده ای منافق و ضدانقلاب هجمه ناجوانمردانه ای را علیه رئیس قوه قضاییه در فضای مجازی آغاز کرده و حیثیت ایشان را نشانه گرفته اند که باید با این افراد برخود قاطع شود.
وی در ادامه همچنین گفت: تحقق و توسعه امنیت در جامعه مستلزم تعامل دو سویه حاکمیت و مردم است و این مهم نیز با پایبندی به ارزشهای دینی و فرهنگ سازی امنیت در جامعه حفظ شده و ارتقا می یابد.
امام جمعه تربت حیدریه بزرگترین گستره امنیت را متوجه بخش فرهنگ ذکر و بیان کرد: این بدان معنا است که مردم باید به ابعاد قانون اطلاع پیدا کرده و به آن احترام بگذارند.
فرمانده انتظامی تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت: خودمراقبتی، امنیت فکری و فرهنگی دو مولفه مهم در همراهی شهروندان با ماموران پلیس محسوب می شود.
سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: در سالهای اخیر شاهد افزایش این رشد فکری در بین مردم بود ایم و همین موجب شده همکاری شهروندان با پلیس بیشتر شود.
صبحگاه نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور یگانهای نمونه تیپ 177 شهید نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه 61 محرم سپاه، ناحیه بسیج و نیروی انتظامی در منطقه انتظامی تربت حیدریه برگزار شد.
تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: حسین کریم زاده
6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.